eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNowa drukarka a amortyzacja komputera (srodka trwalego) › Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nowa drukarka a amortyzacja komputera (s...
  • Data: 2003-09-27 08:16:46
    Temat: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nowa drukarka a amortyzacja komputera (s...
    Od: elena <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dyskusja jest o tyle \"akademicka\", ze jesli podatnik ktory ma juz komputer>
    dokupi drukarke za np 1500 PLN to niezaleznie czy ja \"dopisze\",> czy \"zamortyzuje
    jednorazowo\", czy nie uzna za ST to podatek wyjdzie ten> sam.

    KPiR prowadzimy dla potrzeb rozliczeń z tytułu podatku dochodowego i tu musi być
    prawidłowy wpis. Reszta dotyczy ewidencji majątku i on tez musi być w porządku.

    Masz cały worek pomysłów :)

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>