eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNowa drukarka a amortyzacja komputera (srodka trwalego) › Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nowa drukarka a amortyzacja komputer...
  • Data: 2003-09-27 09:02:58
    Temat: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nowa drukarka a amortyzacja komputer...
    Od: elena <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > roku

    > A wiesz elenko jaka nespodzianka spotkalaby \"naszego podatnika\" ?
    > Piszac na grupie nie ponosisz odpwiedzialnosci za skutki tego, jak Cie
    > zrozumieja.> Jednak mnie byloby glupio, gdybym komus doradzil a on przez to
    \"wpadl\".
    > Boguslaw

    Ograniczam się do tego co wiem. To Ty rozbudowujesz temat i mnie sprawdzasz. A poza
    tym nie pragnę nikogo celowo wprowadzić w błąd, nie robię sobie głupich dowcipów.
    Odpowiedzialność za prowadzenie działalności i ewidencję spoczywa w każdym przypadku
    na podatniku, nawet jeżeli zleci prwadzenie ksiąg. Więc może pytac ale powinien
    sprawdzać. Wystarczy tych tłumaczeń? Czy zarzut jest zasadny?

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>