  • Data: 2010-12-16 07:26:14
    Temat: Re: Spoldzielcze wlasnosciowe, czynsz a US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/15/2010 4:31 PM, Michal Jankowski wrote:

    > Jeszcze nie slyszałem, zeby ktoś mieszkając z rodzicami albo nawet z
    > kolegą podpisywał osobne umowy na prąd gaz i CO.

    bo nie musi.
    wszystko kryje sie pod haslem umowa uzyczenia, która akurat tutaj nie ma
    miejsca.

    > Również nie słyszałem, żeby ktoś miał z tego powodu kłopoty z
    > urzędami. Ludzi takich muszą być grube miliony.

    jak wyzej.

    w gre wchodzi,
    albo uzyczenie,
    albo najem (gdzie jest to wliczone w cenę najmu, albo płaci się właśnie
    ekstra), tak czy siak jest to dochod drugiej strony

    albo wrecz kodeks rodzinny i opiekunczy.

    pzostalosc, po odrzuceniu tych grubych milionow, podpada pod inne
    przypadki gdzie mozna dostac w d...

    > Ty masz w obowiązkach służbowych wpisane straszenie internautów
    > konsekwencjami w każdej sytuacji?

    dowiedzenie sie ze istnieje czarny scenariusz, wcale nie oznacza, ze to
    wlasnie on zostanie zrealizowany.

    w kazdym razie ja jakos do US szczescia nie mam,
    zawsze o cos sie dowalą
    w kazdym razie z drugiej strony, jeśli w odpowiedzi jest wiecej niz 100
    znakow paragrafu, to rownie szybko sie odwalają. jak narazie