  • Data: 2010-12-16 21:39:34
    Temat: Re: Spoldzielcze wlasnosciowe, czynsz a US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Dec 2010, LprzemekL wrote:

> [...]

    A. To bylo pisac ze bez-pl :)

    > Hmmm... nie za bardzo kumam, to tak, czynsz place tylko i wylacznie
    > gotowka raz na miesiac do 12-go kazdego miesiaca - moze byc ?

    Moze byc, ale bez znaczenia - wspolwlasciciel moze placic ze swojego
    konta i nikomu nie musi sie z tego tlumaczyc.
    Staralem sie to podkreslic: on MUSI zaplacic za *calosc*, bo taka
    jest regulacja ustawowa.
    To, w jakiej formie wspolwlasiciele sie rozlicza miedzy soba jes
    bez znaczenia.
    Znaczenie (dla skarbowki) ma *ze* sie rozlicza, iz "kazdy
    zaplaci za swoje". Ale tego IMVHO jest sie trudno przyczepic.

    > czy mozna przelewem,

    J.w.

    > jak ta kwestia przedstawia sie z punktu widzenia US ?

    1. troche watpie aby pytali
    2. JAKBY juz kiedys pytali, to przeciez z rodzicami rozliczales
    sie gotowkowo, prawda? ;> (fakt, uwaga "witka" nie jest od rzeczy,
    zwyczajowo to podatnicy sie na zeznaniach sami wtapiaja).

    > ups

    No coz, mieszkasz w .pl :)
    Na pocieszenie - sa rejony swiata, w ktorych skarbowka stanowi
    maly problem.

    pzdr, Gotfryd