  • Data: 2020-01-02 21:30:41
    Temat: Re: Telefon za 3000 - koszt czy wyposażenie?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-01-02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > No wlasnie, i co wtedy - kupic kolejny telefon/laptop, a ten schowac w
    > szafie i twierdzic, ze wycofany z uzytku ?

    Ja kupuję telefony raz na kilka lat i bez problemu w ŚT trzymam :)

    > Nie ponosisz ?
    > Cos mi sie widzi, ze US chcialby zobaczyc zysk i VAT z tego powodu.

    Kolega pytający nie był VATowcem, więc to go nie rusza.
    Jak wycofujesz to przestajesz naliczać kolejne odpisy, ale sytuacji
    z jednorazową amortyzacją to nie dotyczy.

    A jak sprzedasz w ciągu tych 6 lat, to oczywiście dochód jest
    dochodem z DG.

    https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-wycofanie-srodka-
    trwalego-na-cele-prywatne

    > Ale wyposazenia to pewnie tez dotyczy :-)

    Wyposażenia to przede wszystkim. :)
    Dlatego nie widzę korzyści z takiego "ułatwienia sobie".

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com