  • Data: 2020-01-03 23:45:21
    Temat: Re: Telefon za 3000 - koszt czy wyposażenie?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2020 o 23:19, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2020-01-02, Kviat <Kviat> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale przedstawiłem Ci konkretne korzyści (podatkowe) jakie z tego wynikają,
    > a do czego się nie odniosłeś.

    Bo albo nie zrozumiałem gdzie tam były korzyści, albo nie uznałem tego
    jako korzyści.
    Jest nawet gorzej. Nadal nie widzę korzyści z wrzucania drobiazgów do do ŚT.

    > [...]
    >
    > Fakt. Ale nadal wpisanie w ŚT ma swoje zalety, do których
    > się nie odniosłeś. :P

    Jakie? tylko tym razem proszę łopatologicznie ;)
    Dla mnie korzyść byłaby wtedy, gdy wpisanie popierdółki do ŚT miałoby
    jakąś przewagę (jaką?) nad wrzuceniem popierdółki w koszty i zapomnieniu
    o sprawie.

    > No bez przesady z tą papierologią.

    To w przenośni było :)
    Mniej roboty, niż bawienie się z ewidencjami.

    > Zmniejszenie papierologii to spowodowała księgowość internetowa,

    Nie wzbudziła we mnie zaufania :)
    Jakoś tam mi nie pasuje wrzucać komuś gdzieś na serwer moje dane
    finansowe, dane kontrahentów...
    Mam własne komputery.
    A potem będzie jak z alledrogo, sprawdzą sobie na czym idzie dobry
    biznes i sami to zaczną robić. Mając gotową bazę dostawców i
    odbiorców... głupi by nie skorzystał ;)

    Chyba, że miałeś coś innego na myśli.

    > teraz masz elektronicznie. :) ŚT i tak obowiązany jesteś mieć
    > i prowadzić. :D

    Ale nie do popierdółek do 10tys...
    Na szczęście :)

    Pozdrawiam