  • Data: 2020-02-08 16:35:26
    Temat: Re: Telefon za 3000 - koszt czy wyposażenie?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "cef" 5e3cfe18$0$17344$6...@n...neostrada.pl

    > Z innego wątku (dotyczącego noszenia zleceń przelewów do bankU)
    > wiem, że niekoniecznie cenisz prawdę i niekoniecznie czytasz to,
    > co do Ciebie piszę -- wykazałem to aż nazbyt wyraźnie cytatami.

    Tego już zupełnie nie rozumiem.
    Skoro już się czepiasz co kto inicjował, to napiszę Ci, że przychodziły
    różne kontrole do mnie - najczęściej z VAT a i czynności sprawdzających
    nie brakowało.
    I zakładam, że w temacie kontroli wysyłali kogoś kto się orientował
    czego wymaga.
    Gdy jednak zaczynaliśmy wchodzić w szczegóły, to okazywało się, że znajomość
    materii prawnej, w której niejako się kontrolujący specjalizuje była
    znikoma.
    Jedynie przy kontroli z NBP przyjmowałem wszystko jak leci, bo nie do
    końca rozumiałem co sprawdzają.