  • Data: 2002-02-21 14:12:09
    Temat: Re: Umowa o dzieło?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Feb 2002 13:28:46 +0100, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> wrote:

    >"Zupełnie nie wiadomo" nie nie jest znana ci tylko KWOTA ?
    > Umowa cywilna to nie faktura VAT -:) i IMHO może spokojnie
    >zawierać takie zapisy jak np. "30% uzyskanej kwoty sprzedaży
    >netto, tj. z wyłączeniem podatku VAT".

    Tak, ale wtedy raczej UZ a nie UoD, prawda?

    > Prawdę mówiąc to nie mam przekonania czy taka umowa licencyjna
    >najlepiej podchodzi pod umowę o dzieło,

    Czyli wogóle inną umowę? Ani UZ ano UoD? Po prostu umowę licencyjną? I
    w niej wypłatę X zysków? Ale wtedy na jakiej podstawie? Do UZ gość
    wystawi rachunek, a tutaj też?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)