  • Data: 2007-05-10 19:58:07
    Temat: Re: Umowa o pracę, a dodatkowy dochód. Co na to US ?
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    \n pisze:

    > Niektóre ważne urzędy uważają inaczej:
    > http://www.michalkiewicz.pl/inne/zrzutka.jpg
    > (oczywiście niekoniecznie mają rację)

    Heh. Nieźle.
    No dobra. To może inaczej.
    Każda osoba będzie uprawniona do wyświetlania jej nicka przez okres 30
    dni. Powiedzmy będzie to coś w formie reklamy. Płacisz sms'a i Twój nick
    jest wyświetlany przez 30 dni. Owe osoby nigdzie nie będą widniały jako
    darczyńcy.

    W takim przypadku pod żebractwo już to się nie zalicza, bo sprzedaję coś
    w rodzaju reklamy.

    Przychodzi mi na myśl analogia:
    Co by było gdybym tak jak wcześniej powiedziałem nie mógł podjąć
    dodatkowego zatrudnienia, i jakaś firma zgłosiła by się do mnie z
    propozycją powieszenia reklamy na moim płocie za jakąs określoną sumę,
    płatną w okresach miesięcznych.

    Jest to stałe i ciągłe źródło dochodzu, aczkolwiek nie wydaje mi się,
    abym musiał w takim przypadku zakłądać własną DG. Jak to później
    powinienem rozliczyć z US ?