  • Data: 2004-02-10 07:10:22
    Temat: Re: Zawieszenie DG w ZUS zamiast w US.
    Od: "AdamO." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ??
    > Pierwsze słyszę... Może coś więcej ? Jakaś "podstawa" ?

    Nie chodzi mi o prowadzenie DG z mozliwością zawieszenia składki zdrowotnej ,
    tylko o przypadek kiedy ZUS pozwala zawiesić płacenie składki bez zawieszania i
    zawiadamiania US.
    Dlatego moje pytanie dotyczy czynności jakie w tym okresie można wykonywać.
    Odwieszenie w ZUS-ie wydaje się być prostsze niż w US.
    Można odwiesić w przeciągu trzech dni od wznowienia działalności.
    --
    Adam