  • Data: 2003-04-26 19:05:35
    Temat: Re: Zawieszenie działalności
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli na etacie bedziesz zarabial powyzej tzw. pensji minimalnej
    > to z tytulu DG placisz tylko skladke zdrowotna (aktualnie 142,35zl).

    No, to da sie wytrzymac.
    W takiej sytuacji nie widze sensu zadnego zawieszania.
    Niech sobie DG "plynie" a ja bede grzecznie skladal zerowe vat-7
    i zerowe pit-5 (tzn. nie calkiem zerowe, bo z wpisana skaldka zdrowotna).
    Chyba, ze US zasugeruje mi zwolnienie z wysylania "zerowek".

    Ciekawi mnie tylko jeszcze jakie formalnosci trzeba zalatwic
    w ZUS, aby robic tak jak wyzej piszesz. Tzn. jak im przekazac
    ta informacje, ze spoleczne i FP placi za mnie ktos inny.

    Aha - rozumiem, ze jesli DG nie bedzie wcale wtedy martwa,
    beda dochody, to takze tylko zdrowotne place?

    Dzieki,

    latet