  • Data: 2010-07-13 10:41:25
    Temat: Re: Zawieszenie działalności a wpływy na konto.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-07-2010 12:27, spp pisze:

    > OIDP w ZUS nie było nigdy możliwości zawieszenia działalności aczkolwiek
    > niektórym wydawało się, że skoro w US zawiesili to automatycznie ZUS-u
    > dotyczą te same zasady. :(

    A jak się zawieszało działalność w US zanim wprowadzono obecne przepisy,
    oświeć mnie, proszę. Na podstawie którego przepisu?
    Bo jak sięgam pamięcią, zawieszenie w US było tylko dla kartowiczów, ze
    względu na szczególne zasady opłacania podatku.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813