  • Data: 2007-11-15 12:51:28
    Temat: Re: czas przechowywania faktur
    Od: "SM73" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cały czas piszesz całkowicie bez związku z tematem.

    Dlaczego? Opisuje przykład z życia wzięty w którym wyjaśniam
    iż przepis o 5 letnim trzymaniu papierów można sobie w d... wsadzić.

    > Bzdura i bez związku z tematem.

    Jaka znowu bzdura! Kolega chyba zapomniał w jakim kraju żyjemy.

    > Tylko co to wszystko ma do okresu obowiązkowego przechowywania faktur?

    To, że trzeba trzymać papiery nie przez 5 lat, ale "do bólu" bo nigdy
    nie wiadomo kiedy skarbówka będzie miała kaprys zażądać tych wcześniejszych.

    SM