  • Data: 2007-11-15 13:12:49
    Temat: Re: czas przechowywania faktur
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello SM73,

    Thursday, November 15, 2007, 12:09:55 PM, you wrote:

    > Historia jak najbardziej prawdziwa. Jakimś cudem zakończyła się po 2 latach
    > w sądzie II instancji całkowitym oczyszczeniem mojego znajomego.
    > Niemniej jednak jak się pozna drugą stronę medalu skarbówki czy też
    > sądownictwa "podatkowego" to się żygać chce.

    W banalnych sprawach potrafią być upierdliwi strasznie a co tu mówić o
    kontrolach...

    Przedwczoraj załatwiałem banalną sprawę - składałem PCC-3 dotyczące
    ustanowienia hipoteki. Baba z US próbowała mi wmówić, że mam wpisać
    datę podpisania umowy o kredyt a na PCC mają być strony umowy o kredyt
    a nie właściciel. Dobrze, że w Polsce nie nosi się powszechnie broni,
    bo chyba bym babę na miejscu zastrzelił.
    Poprosiłem bank o interwencję i dzisiaj przyjęła PCC bez jakichkolwiek
    zmian.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl