  • Data: 2003-12-28 11:24:44
    Temat: Re: jak rozliczać rozmowy prywatne z telefonu firmowego?
    Od: Pan Kracy <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Brać biling i zaznaczać rozmowy firmowe i tylko to ująć w koszty.

    Ale czy faktycznie mogę rozliczyć tylko część faktury wystawionej na
    firmę???

    Przykładowo: faktura jest na 100zł netto+20zł VAT, a z wyliczeń wynika,
    że prywatnie wygadane zostało 30zł netto+5zł VAT. Czy to oznacza, że
    mogę wpisać do kosztów 70zł, a 15zł VATu odliczyć? Nie słyszałem nigdy o
    "częściowym" rozliczeniu faktury wystawionej na firmę...

    I tak przy okazji - jak forumowicze rozwiązują problem, że rozliczyć
    styczeń należy do 20 lutego, a faktura przychodzi czasem później? O
    bilingu nawet nie wspomnę.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał