  • Data: 2003-04-11 09:05:12
    Temat: Re: jakie koszty uzyskania?
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > 1 zaklad pracy w wystawionym pitcie wstawil koszt uzyskania przychodu =
    794,11
    > (umowa o prace, jeden stosunek pracy, dojazd z innego miasta) a chyba powinno
    > być 1443,90 co mam zrobic??? wpisac do  PIT 37 prawidlowa wartosc 1443,9 ale
    > bedzie to niezgodne z otrzymanym od pracodawcy pitem 11.
    >
    > 2. zona dostawala zasilek z zusu w czasie urlopu macierzynskiego , na
    > wystawionym przez zus picie nie ma wogole pozycji koszty uzyskania. nie
    > istnieją ??
    >
    >juz chyba wiem, pospieszylem sie z pytaniem sorry, koszty sa mniejsze bo
    dotycza tylko tych miesiecy ktore zona pracowala a potem poszla na macierznski
    ale dlaczego potem w zusowskim picie nie ma ani kosztow uzyskania przychodu ani
    pobranych skladek na ubezp zdrowotne i emerytalne ? nie wiem

    aha, jeszcze jedno w moim picie koszty uzyskania = 1443,96 a limit 1443,90 co z
    tymi 6 groszami róznicy ? przepisac czy zaniżyc do ,90 gr