  • Data: 2008-03-12 17:09:50
    Temat: Re: jednoosobowa DG a spolka cywilna
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    t...@o...pl w <news:op.t7wpzis0ipkhj4@unk>:

    > Społeczne płacicie tylko raz, z S.C. dochodzi tylko zdrowotne.

    Trzeba jeszcze osiągac przygody z tych innych działalności OIDP.

    > Tak czy siak jeden z Was musi się poświęcić i użyczyć bądź wynająć drugiemu
    > albo spółce kawałek mieszkania.

    Spółce czyli samemu sobie?

    > Użyczenie ma tę wadę, że powstaje po obu
    > stronach przychód z nieodpłatnych świadczeń od którego trzeba zapłacić podatek -
    > użyczający za utracony dochód, Ty albo i Ty i wspólnik(niezaleznie jakby to
    > absurdalnie brzmiało, a także zaleznie od WSA pod który podlegacie :) ) zapłacicie
    za darmochę
    > którą otrzymujecie.

    Ta, US kiedyś stwierdził, że kolega nie ma prawa w koszty wsadzić noclegu w
    hotelu/wynajętym mieszkaniu w miejscowości w której jest zameldowany
    wspólnik -- przeciez mógł spać u wspólnika w domu...

    > Tak więc IMHO najlepiej żeby wspólnik wynajął kilka metrów spółce

    Ja niżej podpisany wynajmuje spółce którą reprezentuję 3 metry kwadratowe
    swojego własnościowego mieszkania...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]