  • Data: 2007-01-02 18:07:57
    Temat: Re: kiedy fv
    Od: "XYZ" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magdi" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ene1jj$56i$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "G" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fakturę zaliczkową należy wystawić do 7 dni od otrzymania zaliczki, przy
    > czym obowiązek podatkowy VAT powstaje w miesiącu otzymania zaliczki, więc
    > VAT musi iść do grudnia. Kwota netto natomiast nie będzie przychodem,
    > tylko dopiero w styczniu.

    A czy kwota zaliczki netto dochodem może być czy pod żadnym pozorem dochodem
    być nie może?
    Mam taką sytuację jak opisna w poście, ale też taką, że klient płaci za
    sprzęt, który sprowadzam od dystrybutora, od którego fakturę mam z 2
    stycznia.
    Akurat wolałbym dla ułatwienia mieć całą fakturę zaliczkową podaną jako
    dochód grudnia.
    Czy taka zaliczkowa faktura jest pełnym kosztem dla płatnika takiej faktury?

    SIM