  • Data: 2007-01-03 21:48:25
    Temat: Re: kiedy fv
    Od: "Magdi" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:459b7384$1@news.home.net.pl...
    > Fizycznie towaru nie dostaję: towar wysyła dystrybutor wprost do mojego
    > Klienta i czasem nie od razu cały, ale to co ma dostępne - czyli może być,
    > że część jest wysyłana w 2006 a część w 2007. Może być też tak, że Klient
    > kupuje towar, który dostanie od różnych dostawców w różnych terminach. U
    > mnie faktury od dostawców będa z 2007 roku.
    > Ode mnie mój Klient dostaje fakturę na konkretny towar bez info, czy jest
    > to zaliczka, czy nie jest. Ponieważ nie mam jednoznacznej pewności, kiedy
    > dystrybutor wysyła towar do mojego Klienta, więc chciałbym ując moją
> [...]

    otrzymując zaliczkę powinieneś wystawić fakturę na której będzei napisane
    'zaliczka na towar' czy coś takiego i to nie będzie podstawą zaliczenia
    przez Twojego klienta tych zakupów w KUP, podstawą może być dopiero dokument
    wydania towaru.

    Z drugiej strony masz możliwość sprawdzenia kiedy towar wychodzi od
    dystrybutora, są przecież listy przewozowe itd.

    Ja bym przychody i koszty rozliczyła w 2007 roku (solidnie to dokumentując
    tym, kiedy wyszedł towar itd.), ale VAT od faktury zaliczkowej do grudnia
    2006

    ale, jak pisała Maddy, każdy odpowiada za siebie

    pzdr
    Magdi