    From: "Grzechoo" <grzechooo(skasuj_jedo_o)1@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszt uzyskania przychodu
    Date: Mon, 17 Mar 2008 20:59:58 +0100

    Nie jestem w tym specjalistą, ale miałem podobną sytuację i odpowiedź
    brzmiała mniej więcej tak:
    To co obliczył sobie pracodawca nie jest ważne. Służy to tylko obliczeniu
    podatku jaki pracodawca wpłaca do US.
    Ważny jest stan rzeczywisty, który Ty wpisujesz w PIT-36(37). Jeżeli będzie
    się to różniło od tego co założył sobie pracodawca dostaniesz zwrot lub
    wezwanie do zapłaty, zależnie od sytuacji.
    Jeżeli "fizycznie" pracowałeś u jednego pracodawcy (bez pracy "na zakładkę")
    miesięcznie możesz odliczyć 1/12*1302zł lub 1/12*1627,56zł , gdy miejsce
    zamieszkania jest w innym mieście niż pracujesz
    Jeżeli pracowałeś u dwu jednocześnie to analogicznie 1/12*1953,23zł lub
    1/12*2141,54zł.

    --
    pozdrawiam
    grzechoo1