    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kup koordynatora na umowe zlecenie
    Date: Wed, 05 Mar 2008 20:12:59 +0100

    svobo wrote:
    > [...]
    > Czy mam prawo koszty związane z eksploatacja samochodu, koszty noclegów,
    > telefonu zaliczyc w jakis sposób do KUP.

    Generalnie, jeśli koszty rzeczywiste są większe niż ryczałtowe to masz
    prawo uwzględnić koszty rzeczywiste (PDOF, art 22, ustęp 10 z tego co
    pamiętam).

    Przy czym na Tobie ciąży obowiązek dowodu, że istotnie koszty
    rzeczywiste są większe niż ryczałtowe.

    > Jesli tak to jak te koszt ewidencjonować, jakie ewidencje prowadzic?

    Powinieneś zbierać rachunki/faktury i potrafić udowodnić, że dany
    wydatek rzeczywiście poniosłeś w związku z wykonywaną umową.

    Piotrek