  • Data: 2005-09-30 17:42:04
    Temat: Re: opłata za fakture prywatna karta kredytowa pomocy!
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Paszczak napisał:

    > No tak, ale na firmowym wyciągu bankowym - tylko jest KW. Z firmy wyszła
    > gotówka, a zapłacono kartą.

    i co z tego?przeciez wzial zaliczke, i te zaliczke rozlicza, co za
    roznica, skad on to zaplacil?

    > Jak dla mnie wytłumaczenie powinno brzmieć: pracownik wziął gotówkę, wpłacił
    > do banku, zapłacił kartą. Taka kolejność operacji jest jak najbardziej
    > dozwolona.

    jak dla mnie jest to bez znaczenia, skoro faktura jest oplacona,
    zaliczka rozliczona, nie ma kredytowamia firmy, wiec nie ma problemu

    > Ciekawe, czy mógł (teoretycznie oczywiście) nie wpłacając do banku zapłacić
    > kartą - czy to musi być 'ten sam' pieniądz, czy też może być inny składnik
    > aktywów pracownika ;)

    a to maja byc rozwazania akdemickie, czy z jakas praktyka zwiazane? bo
    interesujaco byc;>