  • Data: 2023-05-08 00:17:32
    Temat: Re: podatki.gov.pl - "Dokument w trakcie przetwarzania"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.05.2023 o 18:07, Kviat pisze:

    > Bredzisz. Nie ma takiej zasady.
    Nie mam żadnego powodu, by prostować Twoje poglądy. Nie ma powodu, byś
    Ty miał podobne do mnie. Oczywiście zupełnie przypadkowo kod błędu jest
    podobny do tego w HTML-u. Sądzę, że oni Ci to wprost na złość zrobili.

    I już zupełnie w wolnej chwili zastanów się, czemu w większości
    aplikacji Ctrl+C, ...+V, ...+X itd działają podobnie. Jakbyś sam na to
    nie wpadł, to właśnie z tego samego powodu. Jest taka zasada, że nikt
    tego za każdym razem od nowa nie wymyśla. I również w wypadku błędów,
    choć oczywiście - jak piszesz - można sobie wymyślić dowolne, to nikt
    normalny tego nie wymyśla, tylko dokąd się da, to używa standardowych.
    Choćby po to, by taki ignorant, jak ja nie musiał grzebać w Internecie,
    tylko mógł sobie to z głowy wymyślić.
    --
    (~) Robert Tomasik