  • Data: 2003-06-23 20:04:51
    Temat: Re: przekazanie komputera do własnej firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Jun 2003, Radek S. wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > On Mon, 23 Jun 2003, Radek S. wrote:
    >+ > Rozumiem że masz na myśli własną DG OF, a nie spółkę handlową :)
    >+
    >+ tak własną, jestem na KPiR, osoba fizyczna
    >+
    >+ > Masz "papiery" ?
    >+
    >+ nie mam,

    To szkoda. IMHO wtedy skutkuje koniecznością wyceny.
    W takim układzie może rzeczywiście kupić takiego peceta
    u kogoś z kolegów ? ;)

    >+ ale w ustawie o podatku od czynnosci cywilnoprawnych

    Już ci wyjasniono że pasuje tu jak pięść do nosa :)

    [...]
    >+ Wartosc okreslam na 3000, czyli weszloby to amortyzacją jednorazową w koszty
    >+ firmy i głownie o to mi chodzi.
    >+ Wg Ciebie wystarczy sporządzic, cytuję: "lista składników środka trwałego
    >+ własnej produkcji przekazanego na cele działaloności gospodarczej", a czy
    >+ cos takiego nie powinno stanowic jedynie załacznika do "umowy",

    Też już ci wyłożono że nie. Chodzi tylko o to, żeby jak za 5 lat
    US postanowi się przyczepić skąd wziąłeś wartość - dało się
    ją jakoś uzasadnić :)
    [...]
    >+ tylko jakiej umowy? Oczywiście skoro umowa to wiązałoby sie to z uiszczeniem
    >+ zapłaty do skarbowego - 2% wartości, w Twojej propozycji w ogole nie ma o
    >+ tym mowy.

    Widzisz, ja się wielu rzeczy boję.
    Skarbówki, grupowiczów (a ściślej: obtentegowania za pisanie głupot),
    ministra finansów... ;)
    No to staram się *w miarę możności* nie pisać rzeczy nie mających
    miejsca ani zastosowania :) Więc skoro na PCC miejsca nie widzę...

    >+ pozdrawiam

    Wzajem :)

    - Gotfryd
    (DG, KPiR, VAT)