eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipytanie o przejście z ryczałtu na książkę z powodu wykonania wyłączonej usługi › Re: pytanie o przejście z ryczałtu na książkę z powodu wykonania wyłączonej usługi
  • Data: 2011-03-30 21:31:58
    Temat: Re: pytanie o przejście z ryczałtu na książkę z powodu wykonania wyłączonej usługi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Mar 2011, elephanto wrote:

    > Tak tez przypuszczalem, ze tak bedzie, niestety.
    >
    > Wrocmy do punktu 2 :
    >
    > 2. W stosunku do podatników, o których mowa w ust. 1, podlegających za część
    > roku opodatkowaniu na ogólnych zasadach, za podstawę do określenia podatku
    > dochodowego przyjmuje się dochód osiągnięty po utracie warunków do
    > opodatkowania w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
    >
    > Czy podstawa opodatkowania wg skali jest tylko kwota osiagnieta od poczatku
    > dnia, w ktorym utracil warunki, czy moze tylko kwota od momentu wystawienia
    > feralnej faktury?

    Jesteś pewien że przeczytałeś powyższe i że że przytaknąłeś do tego
    co z tekstu wynika? ;)

    > Inaczej - czy utrata warunkow do opodatkowania nastapila z poczatkiem dnia

    No a jak to inaczej rozumieć, skoro *nie ma* sformułowania "od momentu"?
    IMVHO jedyne co można było zrobić, to w tamtym dniu powiedzieć "przyjdź
    pan jutro, bo dziś taka sprzedaż mnie nie urządza" :(

    pzdr, Gotfryd