  • Data: 2004-11-24 23:41:52
    Temat: Re: rozliczenie płatności leasingowych pomoc potrzebna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Nov 2004, JoannaJ wrote:

    >+ sorry, ale nie zwracam uwagi na wielkość liter. nie wiedziałam, ze może to
    >+ kogoś urazić.

    Ależ nie przesadzaj z tą urazą... nie o to chodzi...

    >+ Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    >+ news:co22g2$5tf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    ...widzisz że dba o twoje zdrowie... ;)

    [...delimiter celowo wyrżnięty...]
    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzających obyczajów niektorych newsowiczów ?