  • Data: 2004-04-29 17:36:05
    Temat: Re: rozporządzenia sztuków dwóch
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek <p...@n...org> wrote:

    > Założę się, że po imprezce u Leszka na kacu po prostu zapomniało się...
    > Niedługo pewnie zaktualizują... :)

    Ja raczej sądzę, że wymusiła to na nich wymiana wewnątrzwspólnotowa - no
    bo wymagać podpisu od gościa z Portugalii? Dzwonić do niego i prosić,
    żeby odesłał podpisaną fakturę? Przecież on nie połapie się po jaką
    cholerę odsyłać ;)

    Nie znalazłem niestety w rozporządzeniu informacji, co będzie potwierdzeniem
    dostarczenia towaru do kraju UE pozwalającym na zastosowanie stawki 0%...

    P.