  • Data: 2008-02-26 12:33:35
    Temat: Re: wynajecie czesci dzialki dla dzialalnosci ?
    Od: "Marcin B." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 14:51:35 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Jaka to spółka?
    > Jak kapitałowa to bez większego problemu.

    Niestety to spolka cywilna. Czyli wlasciwie spisalbym umowe z samym soba ;)
    Choc przyznam szczerze, ze bardziej chodzilo mi w pytaniu o problem z
    urzedem miasta i tym, ze bedzie tam stal sprzet wykorzystywany (nie na
    miejscu) w dzialalnosci (wlasciwie mojej, bo jestem wspolnikiem tej
    spolki). Czy tak moge ? Normalnie przy wykorzystywaniu dzialki na
    dzialalnosc trzeba miec pozwolenie i placic duzo wyzsze podatki za grunt.
    Ale ja tylko tam chce sprzet chowac (do garazu). No i co z tym zrobic? :-)

    Obawiam sie sytuacji ze urzad stwierdzi ze wykorzystuje dzialke do
    dzialalnosci trzymajac tam sprzet wykorzystywany w dzialalnosci i zazyczy
    sobie podatku za ta dzialke jak za wykorzystywana do dzialalnosci ??:) To
    duza dzialka - jakby policzyli ~5pln / m2 to poprostu leze :)
    pozdr.

    --
    Marcin B.