  • Data: 2007-09-29 08:06:49
    Temat: Re: zus z-17 pytanie odnosnie zaokraglenia
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fdjv6m$obc$1@inews.gazeta.pl...
    > W rubryce 9. Przypis Podatku zaokragla sie podatek czy nie?
    > (w ksiazce u mnie sie chyab rabneli dlatego pytam), czy tam sie
    wpisuje
    > bez zaokraglenia a dopiero w rubryce 10. kwote potraconej zaliczki
    > zaokrklaglam do pelnego zlotego?
    > No i jak sie ma to do ogolnych zsad wyliczania podatku, czy podstawe
    > wyliczenia podatku (tu zasilku) zaokrąglam do pelnego zlotego? bo w
    > ksiazce nie mam podstawy (czyli zasilek brutto pozycja 8.)
    zaokraglonej.

    Nie mam druku przed oczami, ale powiem jak ja to robię.
    Przy obliczaniu podatku oczywiście zaokrąglam podstawę do pełnych
    złotówek. I pierwszą kwotę podatku podaje taka jak mi wychodzi z
    podstawy (tj. 19%) bez zaokrągleń, a drugą to zaokrągloną (ewentualnie
    minus 47,71 i potem zaokrągloną) - czyli tą którą faktycznie
    potrącam/odprowadzam do us.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)