  • Data: 2002-01-10 08:08:46
    Temat: Re: zwrot vat-u jakie doświadczenia????
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jano napisał(a) w wiadomości: <3...@h...gula>...

    Vat-u???

    Ja występowałam raczej sporadycznie ale ostantnio przez 3 kolejne miesiące
    .Za pierwszym przyszli na kontrole-pieniądze oddali w terminie Za drugim
    wzieli dokumenty do US do kontroli krzyżowej sprawdzali SAD ( przekroczenie
    garnicy stawka 0 % ) oraz sprzedaż u naszych dostawców i wstrzymali zwrot do
    zakończnia kontroli ( już 3 miesiąc ) Za trzecim razem wystąpiliśmy o zwrot
    to oddali bez kontroli.
    Jolka