  • 1. Data: 2002-12-20 07:46:01
    Temat: SWW czy PKWiU od nowego roku
    Od: "darianj" <d...@p...onet.pl>

    jak w temacie co bedzie obowiązywać moze jakaś podstawa prawna

    z góry dzięki

  • 2. Data: 2002-12-20 09:02:30
    Temat: Re: SWW czy PKWiU od nowego roku
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "darianj" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie co bedzie obowiązywać moze jakaś podstawa prawna

    Nadal obowiązuje SWW i PKWiU - patrz Ustawa o statystyce publicznej.
    Jeśli zmusisz się i zadasz precyzyjniejsze pytanie, uzyskasz
    precyzyjniejszą odpowiedź. Wskazane jest też pisanie po polsku.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2002-12-20 11:23:20
    Od: "darianj" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli zmusisz się i zadasz precyzyjniejsze pytanie, uzyskasz
    > precyzyjniejszą odpowiedź. Wskazane jest też pisanie po polsku.

    Dzięki,
    dokładnie chodzi mi o to co ma być podawane na F-rach (SWW czy PKWiU) przy
    sprzedaży towarów z obniżoną stawką VAT (np. 7%).

    darianj

  • 4. Data: 2002-12-20 13:18:10
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Dzięki,
    > dokładnie chodzi mi o to co ma być podawane na F-rach (SWW czy PKWiU)
    przy
    > sprzedaży towarów z obniżoną stawką VAT (np. 7%).

    O, już lepiej :-). Zgodnie z nowelizacją Ustawy o VAT (która jeszcze nie
    pzreszła całej ścieżki legislacyjnej, ale wszystko wskazuje na to, że
    będzie obowiązywać) na fakturze powinno znaleźć się numer PKWiU. Tekst
    [projektu ustawy:
    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/848_u.htm

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2002-12-20 13:38:52
    Od: "darianj" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > pzreszła całej ścieżki legislacyjnej, ale wszystko wskazuje na to, że
    > będzie obowiązywać) na fakturze powinno znaleźć się numer PKWiU. Tekst

    o to właśnie mi chodziło
    wiekie dzięki
    darianj

  • 6. Data: 2002-12-24 00:54:22
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

> [...]
    > pzreszła całej ścieżki legislacyjnej, ale wszystko wskazuje na to, że
    > będzie obowiązywać) na fakturze powinno znaleźć się numer PKWiU. Tekst

    Witaj

    A moglbys mi jeszcze odpowiedziec na pytanie, czy jak wystawiam f-re VAT na
    towary objete stawka 22%, to czy musze wpisywac PKWiU?

    Pozdrawiam
    Jarek