  • 11. Data: 2011-09-29 10:53:48
    Temat: Re: Sprzedaż laptopa i drukarki osobie fizycznej.
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    WAM wrote:

    > Jeśli uważasz że wyklucza to wskaż który punkt.
    >
    > WAM

    Ja tak rozumiem ten punkt 36, że on nie dotyczy dostaw
    towarów wymienionych w par 4 czyli tych wszystkich aparatów
    i sprzetu telekomunikacyjnego, płyt CD, wyrobów z metali szlachetnych itd

    Czy chodzi Ci tylko o to, że sam laptop się nie łapie?
    (bo trudno go pod coś podciągnać - chyba, że jako urządzenie do operowania
    dźwiękiem i obrazem :-)..)

  • 12. Data: 2011-10-01 16:00:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 Sep 2011 12:53:48 +0200, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    >Ja tak rozumiem ten punkt 36, że on nie dotyczy dostaw
    >towarów wymienionych w par 4 czyli tych wszystkich aparatów
    >i sprzetu telekomunikacyjnego, płyt CD, wyrobów z metali szlachetnych itd
    Zgadza sie.

    >Czy chodzi Ci tylko o to, że sam laptop się nie łapie?

    Pytanie dotyczylo sprzetu bez plyt CD:
    czyli sie nie lapie :)

    WAM