  • 1. Data: 2003-09-17 09:35:05
    Temat: Szybsza amortyzacja
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Pewnie źle sformułowałem pytanie, więc pozwalam sobie zadać je raz jeszcze -
    w zmienionej formie:

    Czy są jakieś ograniczenia w zastosowaniu stawki amotyzacyjnej w wysokości
    40% (amortyzacja trwa 2,5 roku) wobec używanego samochodu ciężarowego?

    Taką możliwość wywnioskowałem z art.22j.ust.1. pkt 2) ustawy o podatku
    dochodowym od osób fizycznych.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-09-17 10:55:55
    Temat: Re: Szybsza amortyzacja
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy są jakieś ograniczenia w zastosowaniu stawki amotyzacyjnej w wysokości
    > 40% (amortyzacja trwa 2,5 roku) wobec używanego samochodu ciężarowego?

    Oprócz tego używania chyba nic nie ma.

    > Taką możliwość wywnioskowałem z art.22j.ust.1. pkt 2) ustawy o podatku
    > dochodowym od osób fizycznych.

    Dobrze wywniskowałeś jest taka możliwość

    Ja osobiście tego nie stosowałam wiec chyba ekspertem niestety nie jestem.
    Wiola