  • Data: 2007-05-08 18:48:45
    Temat: Umowa o pracę, a dodatkowy dochód. Co na to US ?
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Jestem zatrudniony na czas nieokreślony na umowe o pracę.
    Robie sobie hobbystycznie strony internetowe. Głównie na własny użytek.
    W każdym razie non-profit, nie mam z tego korzyści materialnych.

    Przymierzam się do nauczenia obsługi sms-ów premium, bo jeszcze tego nie
    robiłem. Wybrałem AllPay jako partnera do tej usługi.
    Gdy już rozkminię co i jak, to chciałbym na jednej z moich podstron dać
    możliwość dotacji sms-em. W formie: "Jeżeli podoba Ci się ta strona i
    chciałbyś nas wesprzeć to wyślij sms na numer 9xxx".

    I teraz moje pytanie.
    Jeżeli ktoś wyśle jakiegoś sms-a to jak powinienem to rozliczyć z US i
    czy aby nie zostanie to zakwalifikowane jako ciagłe źródło dochodu,
    przez co US każe mi założyć DG.

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale wg regulaminu AllPay (
    http://allpay.eu/files/allpay_pl_regulamin_smsmms.pd
    f ) po miesiącu
    czasu ja wystawiam rachunek dla AllPay. Czy będą osobą fizyczną mogę to
    zrobić ?

    Muszę też wspomnieć, że jakakolwiek forma zatrudnienia nie wchodzi w
    rachubę. Nie wiem jaki jest sposób na rozliczenie tego typu płatności,
    ale podpisałem z pracodawcą klauzulę, że nie podejmę żadnego dodatkowego
    zatrudnienia.