  • 1. Data: 2007-01-05 15:38:30
    Temat: Wezwanie w sprawie PIT D za 2001 rok
    Od: c...@i...pl

    Witam!

    Dostałem dziś wezwanie do okazania faktur od zakupów na cele
    remontowo-mieszkaniowe odliczonych w zeznaniu PIT D za rok 2001. Jak by
    nie było mamy już rok 2007. Podobno dokumenty należy trzymać 5 lat.
    Warto tych papierów jeszcze szukać czy tylko US zawraca mi głowę?

    Cyprian

  • 2. Data: 2007-01-05 15:45:13
    Temat: Re: Wezwanie w sprawie PIT D za 2001 rok
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 05 Jan 2007 07:38:30 -0800, cyprian30 napisał(a):

> [...]
    > nie było mamy już rok 2007. Podobno dokumenty należy trzymać 5 lat.
    > Warto tych papierów jeszcze szukać czy tylko US zawraca mi głowę?

    5 lat od końca roku w którym rozliczałeś podatek.

    Za 2001 rozliczałeś w 2002, więc mają czas do 31.12.2007.

    Lepiej poszukaj, bo będzie źle. Odsetki cię zjedzą.