    Date: Sun, 6 Mar 2022 21:17:39 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: cef <c...@i...pl>
    Subject: Wyliczanie zdrowotnej

    W lutym mam stratę i tak się zacząłem zastanawiać
    co wpisać do sekcji XI w Płatniku jako podstawę zdrowotnego?
    Czy wpisywać kwoty ujemnego dochodu (straty)
    czy zero? Strony ZUS podpowiadają, że zero
    a jako podstawa minimalne wynagrodzenie.
    Czyli rozliczenie roczne jak widać trzeba będzie robić osobno,
    bo płatnik tego nie zsumuje sam?