eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakupy związane wyłącznie ze sprzedaża opod. - WATPLIWOSCI.... › Zakupy związane wyłącznie ze sprzedaża opod. - WATPLIWOSCI....
  • Data: 2002-12-05 00:23:14
    Temat: Zakupy związane wyłącznie ze sprzedaża opod. - WATPLIWOSCI....
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od razu konkretny przykladzik:

    Rozliczanie faktury VAT za rozmowy z komórki służbowej.

    Powiedzmy, ze normalnie swiadcze uslugi i owatowane i zwolnione.

    Telefon (dzwonienie) jest bez wątpienia kosztem związanym
    ze wszystkimi rodzajami mojej działalnosci.
    Nazwijmy go wiec "kosztem mieszanym".

    Tak wiec na formularzu VAT-7 wchodzi on w sklad
    kwoty wpianej w okieknach 55, 56
    ("zakupy związane ze sprzedażą *i taką, i taką*").

    Ale jesli w danym miesiącu, wykonałem tylko i wylacznie usługi
    owatowane - czy rachunek za telefon nie powinien pojsc do
    okienek 53, 54?
    ("zakupy związane wyłącznie ze sprzedaża opodatkowana")

    Finansowo, to oczywiscie i tak wyjdzie na to samo,
    ale jak jest poprawnie?

    Jak rozumiem, musze umiec udowodnic, ze dany wydatek był
    całkowicie związany tylko ze sprzedażą owatowaną.
    Ale czy to mam udowodnić w ramach zamknietego okresu
    jednego miesiąca?

    No bo przecież mogłem dzwonić w sprawach, ktore zaowocują
    fakturami dopiero za 2 miesiące.
    Ale czyzby wpis do ewidencji (teoretyczny zakres uslug)
    mial miec wplyw na to do ktorego okienka a VAT-7 mam to wpisac???
    Niemozliwe.......

    Jak to jest?

    DZIEKI!

    latet