eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakupy związane wyłącznie ze sprzedaża opod. - WATPLIWOSCI.... › Re: Zakupy związane wyłącznie ze sprzedaża opod. - WATPLIWOSCI....
  • Data: 2002-12-05 13:52:58
    Temat: Re: Zakupy związane wyłącznie ze sprzedaża opod. - WATPLIWOSCI....
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam stwierdziłeś że nie jesteś w stanie przypisać kosztu rozmów do
    > konkretnej sprzedaży, więc wpisujesz do VAT-7 jak zwykle (związ. ze
    sprzed.
    > mieszaną).

    No tak, normalnie tak.....
    Ale powtarzam - w miesiącu, w ktorym miałem tylko sprzedaż vatową,
    trudno wiązać wydatek ze sprzedażą mieszaną, bo sprzedaży miaszanej nie ma!
    Jest tylko vatowa!

    Ale chyba masz i tak racje, z 2 powodow:

    1. bezpieczniej dla mnie jesli zalicze to do "mieszanej"
    2. finansowo i tak wyjdzie na jedno.

    Dzieki,

    Pozdrawiam,

    Latet