    From: "Natalia" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zaswiadczenie o dochodach - US
    Date: Sat, 8 Mar 2008 20:14:17 +0100

    Witam,
    wczoraj chcialam uzyskac zaswiadczenie o dochodach za ubiegly rok podatkowy
    z Urzedu Skarbowego (do stypendium). Pani w okienku stwierdzila, ze nie moze
    wydac mi takiego zaswiadczenia, bo PITy beda "gotowe" na maj i wtedy mam sie
    zglosic. Mimo, ze nie musze skladac PITu, bo zadnego dochodu w ubieglym roku
    nie osiagnelam, to w koncu pani stwierdzila, ze mam zlozyc PIT i wpisac
    wszedzie zera, zeby mogla mi teraz wydac zaswiadczenie. O co tu w ogole
    chodzi?