  • Data: 2008-03-08 19:14:17
    Temat: Zaswiadczenie o dochodach - US
    Od: "Natalia" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    wczoraj chcialam uzyskac zaswiadczenie o dochodach za ubiegly rok podatkowy
    z Urzedu Skarbowego (do stypendium). Pani w okienku stwierdzila, ze nie moze
    wydac mi takiego zaswiadczenia, bo PITy beda "gotowe" na maj i wtedy mam sie
    zglosic. Mimo, ze nie musze skladac PITu, bo zadnego dochodu w ubieglym roku
    nie osiagnelam, to w koncu pani stwierdzila, ze mam zlozyc PIT i wpisac
    wszedzie zera, zeby mogla mi teraz wydac zaswiadczenie. O co tu w ogole
    chodzi?