  • 1. Data: 2003-06-15 14:45:56
    Temat: Złożenie wyjaśnienia w US
    Od: "MK" <a...@g...pl>

    Witam!!!

    Rok po podpisaniu umowy i dokonaniu zakupu działki budowlanej wraz z
    domem otrzymałem pismo z Urzędu Skarbowego w sprawie " ... złożenia
    wyjaśnienia odnośnie źródeł pokrycia wydatków w kwocie ... na zakup
    nieruchomości ...." itd. Pytanie moje brzmi, czym dokładnie mogę ich
    zadowolić oraz jak się ustosunkują do pracy za granicą (niestety
    nielegalnej).

    Pozdrawiam

    Robert M.

  • 2. Data: 2003-06-15 15:41:07
    Temat: Re: Złożenie wyjaśnienia w US
    Od: Michał F. <m...@p...fm>

    he he he...... to zależy jak wymagająca będzie pani w urzędzie..... ;-))

    Tak na poważnie - powiedz, że zarobiłeś na świadectwach udziałowych i IMO
    mogą Ci nagwizdać....

    Pozdrawiam,

    Michał

  • 3. Data: 2003-06-15 19:20:38
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał

    | Powinieneś wówczas zapłacić podatek za zarobioną kasę. Ale jeśli to było
    | ponad 5 lat temu (dla pewności np. 7) to U.S. nie może Ci już tego podatku
    | wymierzyć. Tak myślę.

    wymierzyć nie może, ale też nie może uznać że ten fakt miał miejsce.....pokrycia nie
    ma dalej....

  • 4. Data: 2003-06-15 19:21:50
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "MK" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    ponad 5 lat temu (dla pewności np. 7) to U.S. nie może Ci już tego podatku

    BaLab

  • 5. Data: 2003-06-15 19:25:37
    Od: "cc" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Michał F." <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]

    Witam.

    Nie bardzo rozumiem. Możesz trochę jaśniej???

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-06-15 21:09:01
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ale jeśli to było
    > Ci już tego podatku
    > |

    > wymierzyć nie może, ale też nie może uznać że ten fakt

    Nie rozumiem. Mówi się: 7 lat temu zarobiłem za granicą (lub otrzymałem w
    spadku) kupę kasy i nie odprowadziłem od tego podatku, przyznaję się teraz.
    I możecie mi nadmuchać, bo po 5 latach roszczenie się przedawnia. Chociaż
    sądzę, że warto wykazać, ze tę kasę posiadało się już 7 lat temu, np.
    wyciągiem z konta bankowego.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-06-16 06:29:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Jun 2003, BaLab wrote:

> [...]
    >+ spadku) kupę kasy i nie odprowadziłem od tego podatku, przyznaję się teraz.

    ...to proszę to *udowodnić*. Pamiętam że wyrok sądu kiedy takie zeznanie
    podatnika nie zostało uwzględnione kiedyś widziałem - chodziło o pieniądze
    wymienione "z waluty" na złote w latach '70 (wówczas nielegalnie).

    >+ I możecie mi nadmuchać, bo po 5 latach roszczenie się przedawnia.
    >+ Chociaż sądzę, że warto wykazać, ze tę kasę posiadało się już
    >+ 7 lat temu, np. wyciągiem z konta bankowego.

    Ano właśnie. Jest pytanie: czy ktoś kto ściągnął bez podatku pieniądze
    chwalił się wpłacając jest oficjalnie do banku.
    BTW: jakby nie patrzeć podatku nie zapłacił, znaczy nas oskubał :>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2003-06-16 13:04:16
    Od: "Sebastian" <S...@n...prv.pl>

    A może kilka darowizn od rodziny ?

  • 9. Data: 2003-06-24 18:02:23
    Od: "news.tpi.pl" <j...@k...tpsa.pl>

    Nie płaci się podatku od sexu za pieniądze więc powiedz , że wszystko
    zarobiłeś dając d....... i wtedy muszą się odpieprzyć....