  • 1. Data: 2003-06-15 12:50:16
    Temat: sprzedaz lokalu uzytkowego a podatek
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Hi.

    Jakies 7 lat temu nabylem spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu
    uzytkowego(handlowego) ktory juz wczesniej uzytkowalem. Teraz chcialbym ten
    lokal odsprzedac.
    Jaki w zwiazku z tym musze oplacic podatek ? Czy od sprzedazy nie musze
    placic dochodowego. Chce sprzedac za 50 tys zl 38 m^2.

  • 2. Data: 2003-06-23 18:28:37
    Temat: Re: sprzedaz lokalu uzytkowego a podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Jun 2003, Doxent wrote:

> [...]
    >+ uzytkowego(handlowego) ktory juz wczesniej uzytkowalem. Teraz chcialbym ten

    Ja tak z ciekawości w sumie: amortyzowałeś to prawo ?
    Bo widzę że nikt się nie odzywa, a szkoda ! (byłoby w googlu
    do szukania :))

    pozdrowienia, Gotfryd