  • 1. Data: 2003-03-08 14:58:04
    Temat: kasa mieszkaniowa a odliczanie odsetek od kredytów
    Od: h...@p...onet.pl

    Mam pytanie, właśnie spłacam kredyt z kasy mieszkaniowej, ale nie odliczałam od
    podatku wpłat do kasy mieszkaniowej. Czy mogę skożystać z odliczania odsetek od
    tego kredytu. Jeśli nie to co mogę zrobić aby jednak odliczyć wpłaty do kasy
    (pity z 99, 2000 i 2001r.). Jest jednak jeden problem, faktycznie pieniądze
    wpłacali moi rodzice, wtedy moje zaobki były niższe niż wpłacane sumy.
    Pozdrawiam
    monika