  • 1. Data: 2003-03-08 08:17:39
    Temat: Kasy fiskalne
    Od: "Neno" <n...@m...org>

    Firma istnieje juz ladnych pare lat , +/- od 5 ma obowiazek rejestrowania
    sprzedazy detalicznej za pomoca kas fiskalnych . I teraz - dnia 31.03.2003
    chce otworzyc 2 nowe punkty sprzedazy - wiec jest zobowiazana zakupic 2 kasy
    fiskalne . Czy przysluguje mi odliczenie na druku Vat 7 polowy wartosci
    netto czy moze tylko Vat teraz odzyskam ??
    I jak jest z terminami zglaszania kas do US ???

    Pozdrawiam .
    Neno.

  • 2. Data: 2003-03-08 09:42:01
    Temat: Re: Kasy fiskalne
    Od: "Dariusz Domagała" <n...@n...com.pl>

    Użytkownik "Neno" <n...@m...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > fiskalne . Czy przysluguje mi odliczenie na druku Vat 7 polowy wartosci
    > netto czy moze tylko Vat teraz odzyskam ??

    Niestety tulko VAT.

    > I jak jest z terminami zglaszania kas do US ???

    do 7 dni po fiskalizacji

    > Pozdrawiam .
    > Neno.

    Darek