  • 1. Data: 2006-09-24 22:03:13
    Temat: prenumerata "Time" w KUP - dzialalnosc prawnicza
    Od: "koz" <k...@g...pl>

    Witam,

    Mam dg o profilu dzialalnosc prawnicza. Bede prenumerowal brytyjskiego Time.
    Moje pytania:

    1. Czy przejdzie wrzucenie tego w KUP? Jezyk angielski jest mi niezbedny w
    pracy, a czytajac zagraniczna prase (co prawda nietematyczna) doskonale moje
    umiejetnosci jezykowe.

    2. Jesli na pytanie 1 odpowiedz jest pozytywna, to w jaki sposob to
    rozliczam? Mam ksiegowa, ale jej nie ufam do konca. Czy dostane od wydawcy
    jakas fakture? Czy bede mogl odliczyc VAT?

    dzieki i pozdrawiam,
    Marcin