  • 1. Data: 2005-10-13 12:27:56
    Temat: rezygnacja z usługi po 10 dniach
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Witam, mam taka sytuację. Klient ma zgodnie z ustawą 10 dni na
    odstąpienie od umowy. Teraz co w sytuacji takiej:

    - klient płaci. Wystawiam mu rachunek, wpisuję do KPiR.
    - po 9 dniach klient rezygnuje, wpłacam na jego konto kwotę którą zapłacił.

    I co teraz, jak mam z KPiR to "wyminusować" żeby nie było że miałem
    dochód którego nie ma?.

    A może lepiej wogóle do KPiR nie wpisywać przed upływem tych 10 dni?.

    p.

    m.