  • 1. Data: 2005-10-13 08:48:17
    Temat: Do biur rachunkowych
    Od: "Monika" <r...@b...pl>

    czy to prawda ze mimo posiadania certyfikatu na usługowe prowadzenie ksiąg
    rachunkowych ale uzyskanych bez egzaminu tzn. ukonczenie studiow podyplomych i
    udkoukumentowanym 3 letnim doswiadczeniem bedzie trezba zadwac egzmain czy moga
    uniewaznic certyfikat
    Pozdrawiam Monika

  • 2. Data: 2005-10-13 11:26:28
    Temat: Re: Do biur rachunkowych
    Od: Jędrek <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > podyplomych i
    > udkoukumentowanym 3 letnim doswiadczeniem bedzie trezba zadwac egzmain czy

    a skąd masz takie wiadomości, że będzie trzeba ?
    az

  • 3. Data: 2005-10-13 11:55:14
    Od: "W.R." <email_beztego@beztego_ratymirski.net>

    Monika napisał(a):
> [...]
    > udkoukumentowanym 3 letnim doswiadczeniem bedzie trezba zadwac egzmain czy moga

    A skąd ty takie cuda wytrzasnęłaś???
    W życiu o czymś takim nie słyszałem. Toż pewnie większość biur
    rachunkowych trzeba by pozamykać. A ja od razu pogalopowałbym po
    odszkodowanie.
    IMHO - ktoś ci bzdur nagadał.

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski

  • 4. Data: 2005-10-13 12:23:20
    Od: "Monika" <r...@b...pl>

    No wlasnie tez mi sie to wydało bez sensu ale w naszym kraju wszystko jest
    mozliwe wiec wolalam sie upewnic u Szanownych Grupowiczów ze to BZDUA. (A swoja
    droga czytałam to na jakiejs grupie dyskusyjnej poczatkujacych prawnikow)
    Pozdrawiam Monika