eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiskładka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ? › składka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ?
  • Data: 2008-03-05 22:06:08
    Temat: składka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ?
    Od: "boropi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Właśnie siedzę nad PITem 36 (działalność plus drugie źródło) i wychodzi mi
    podatek w zaokragleniu 4500,
    od tego odliczam skladki zdrowotne w sumie zapłaciłem ~3600, wychodzi że
    podatku powinienem zapłacić 900.
    Czyli Gdyby nie to że muszę płącić składkę zdrowotną od każdego źródła to
    podatek bym mógł pomniejszyć (PIT 0 dwoje dzieci)
    o ~2300 a tak mogę tylko NFZ w klamkę pocałować ?

    Czy coś mi się .......

    Pozdrawiam
    boropi