  • 21. Data: 2008-03-09 22:38:40
    Temat: Re: składka zdrowotna zabiera mi pieniądze z ulgi na dziecko ?
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    news:080309.090920.pspp.326@int.dyndns.org.invalid..
    .
    > boropi w <news:fqv6fi$fkb$1@nemesis.news.neostrada.pl>:
    >

    > Wniosek jest prosty -- zlikwiduj DG, przy 6000 PLN rocznie nie odliczysz
    > nawet całej składki zdrowotnej ;-)

    Otóż to.
    Mam wrażenie, że kolega boropi zapłacił w ciągu roku za mało podatku i teraz
    nie ma z czego odliczyć ulgi :)
    Gdyby zapłacił więcej podatku w ciągu roku - O! to by było OK, bo cała ulga
    byłaby do wykorzystania.

    To tak jak z rolnikami.
    Jednym z "argumentów" przeciw uldze na dzieci jest powoływanie się na fakt,
    iż rolnicy, którzy w ogóle nie płacą PITu,
    nie będą mogli z tego powodu w ogóle skorzystać z ulgi. Niesprawiedliwość!
    Ja mam dla nich rozwiązanie: Z łopatami na Sejm i domagać się wprowadzenia
    PITu dla rolników. Będzie od czego ulgę odliczyć.
    A ja chętnie się poświęcę i przyjmę propozycję takiej niemożności
    skorzystania z ulgi.