  • 1. Data: 2008-03-05 13:56:00
    Temat: odliczenie budowlane VAT
    Od: "fredka" <f...@p...fm>

    witam,
    w zeszłym roku zakupiłam okna do budowanego przez spółdzielnię mieszkaniową
    domku jednorodzinnego

    dopiero w tym roku będzie przeniesienie własności na nas

    jaka jest możliwość odliczenia vatu z zakupionych okien?czy w zeznaniu za
    rok ubiegły rok czy dopiero w przyszłym roku? czy wogóle jest jeszcze
    szansa?

    będę wdzięczna za informację i pomoc
    ew linka to opinii MFu...
    wybieram sie w przyszlym tygodniu do skarbówki zeby dostac ostateczną
    decyzję ale może ktoś będzie w stanie mi pomóc

    dziękuję i pozdrawiam serdecznie
    fredka